Tuesday, March 6, 2007

Search Live in Johor Bahru


10hb march 2006, Search akan mengganaz di Stadium tertutup MPJB. Aku syak Search yg beberapa bulan lalu menarik diri last minit dari konsert tersebut ingin mengubati hati peminatnya di selatan ini yg kepingin nak tengok dorang pada bulan itu.

Sekarang peminat Search berpeluang lagi, aku yakin Search tak akan menghampakan peminatnya kali ini. Sebab gig kali ini bukan berbentuk business like, seperti yg mereka cancel dulu tu,...ini gig amal.

Niat nak pergi dan review gig untuk web site aku tu, tapi entah kenapa aku tak terpanggil untuk menyaksikannya. Mungkin selera dah berubah, kalau dulu Amy pakai seluar ketat aku pun ikut, rambut pun rock hantu ler.....kalau dulu Battle of The Bands perform kat Johor sanggup aku pergi semasa duduk di Sigapore, kini gig diadakan dekat dgn rumah pun aku tak terpanggil.

Dah lama tak pakai seluar ketat,...jadi stim pun dah hilang.

No comments: